zaterdag 26 mei 2018

Soulmate voor het leven




Wanneer een vonk door mijn lichaam jaagt
mijn hart voelt dat ik gelukkig ben
is de kleinste of grootste afstand haalbaar
geen enkele obstakel in de weg staat
om te bewijzen er voor elkaar te zijn
in een buitengewone liefde, passioneel,
waar alles in harmonie vloeit
die blik in je ogen, jouw glimlach
mijn hart harder slaat, adembenemend
het hart dat spreekt wanneer
ik het even niet meer weet
twee harten die afstemmen voor elkaar
zorg dragen, kiezen voor mekaar
als ik bang ben, jouw twee armen voel
geborgenheid, beschermend
wederzijdse nieuwsgierigheid in elkaar beter te kennen
onverwachts er op uit, voor gezamenlijk avontuur
sterk verlangen om bij elkaar te zijn
en nog sterker verlangen om elkaars inzichten
te bundelen in één gezamenlijk geheel
jij voelt mij en ik voel jou
Liggen in elkaars armen
wanneer de wereld verder draait
Alles is mogelijk in echte liefde
ik moet hem nu nog vinden….


Love,
Maxiem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten